A bűn királynői
2019.08.22. (The Kitchen) A Hell’s Kitchen New York legrosszabb hírű negyede – és nem véletlenül: ez a környék az ír maffia központja, a maffiózók országa. Egy helyi banda három tagját mégis letartóztatja az FBI – a nyomukba három család marad védtelenül és pénztelenül. A három feleség azonban nem fogadja el a helyzetet. Nem hajlandóak elfogadni a kiszolgáltatottságot, a kezükbe veszik az ír maffia ügyeit, és meglepően hamar alkalmazkodnak a helyzethez. Az üzlet felvirágzik, ellenfeleik pedig kénytelenek megtanulni, hogy milyen az, amikor a fegyverek női kézbe kerülnek…
KRITIKA
Nem özvegyek, és nyughatatlan is csak a néző lehet tőlük – hiszen elég nehéz végignézni ezt az elkeserítően sekélyes, unalmas filmet.
Kovács Gellért
Üdvözlünk mindenkit a hírhedt Pokol Konyhája-negyed azon szegletében, amelyet elvileg egy limitált hosszúságú DC Vertigo-képregénysorozat alapján költöztettek a nagyvászonra, de igazából olyan, mintha a film készítői soha életükben nem láttak volna még egyetlen épkézláb gengsztermozit sem. Vagy, ha láttak, hát nem sikerült nekik lemásolni, amitől azok működtek. Azt viszont megjegyezték, hogy ezen a környéken sok az eldobott papírszemét, s szóltak is a díszleteseknek.
Van nekünk három feleségünk (Melissa McCarthy, Tiffany Haddish, Elisabeth Moss), akik férjeik lesittelése után azok szakmájával igyekeznek érvényesülni a férfiak uralta csúnya világban, meg vannak hülye gengszterek, s van például Domhnall Gleeson, aki nem feleség, s nem is hülye, viszont gátlástalan gyilkos. S azért érdemes megemlíteni, mert még ő hasonlít a leginkább egy olyan karakterhez, aki izgalmas tud lenni egy hasonló zsánerfilmben.
Minden más csak kínos akarás: A bűn királynői nem több, mint fantáziátlan jelenetekkel és művagány montázsokkal kísért, jó hosszú playlist, amelyben menő hetvenes évekbeli dalokkal szeretnék elvitetni a balhét, s erre bizony egyetlen soundtrack sem lehet képes. Akkor legalábbis bizonyosan nem, ha az erőltetett feminista szólamokat bántóan rossz párbeszédekre fűzték, a kiszámíthatóbbnál is gyengébb sztori és a rossz rendezés pedig gúzsba kötve táncoltatja a fegyverrel hadonászó színészeket. A legcoolabb zenei kíséret is csak akkor tud érvényesülni, ha van mit alámuzsikálnia.
102 perc, amerikai
Kapcsolódó cikkek:
No related posts.
Szólj hozzá!