Login | Register
Forgot your password?

Math Required!
What is the sum of: 2 + 11    

A password will be emailed to you.

2011.09.22.- Elhurcolva

KRITIKA

Hiába próbálta meg tavaly Stallone A feláldozhatókkal visszaszerezni az akciófilmek férfias becsületét, ha Hollywoodban megint azon megy a kemény meló, hogyan rombolják szét azt, ami a műfajból még megmaradt.

Susánszky Iván

Mostohaszülőknél felnövő tini rájön, hogy nem az igazi szüleivel él, mire két tűz közé kerül: a CIA és egy szerb elit zsoldos alakulat is a nyomába szegődik, hogy visszaszerezzenek egy nagyon titkos kódot. John Singleton filmje olyan, mint a téli hidegben napokig álló Wartburg: köhög, csuklik, nem indul. Az ember rányomja a szívatót, bedurran a motor, na, na – de nem, pár másodperc és megint befullad. Várunk egy kicsit, végül jó egy óra próbálkozás után végre beröffen, de addigra már bőven elmegy a kedvünk a kocsikázástól. Az Elhurcolva is így cammog, két villanás között megáll, bambul – pedig ha valahol fontos lenne az egyenletesen feszített, izzó hajtás, az egy ilyen akciófilm. Még akkor is, ha az Elhurcolvával Hollywood új műfajt próbálgat, ez pedig a tinilányoknak készülő akciófilm. Hogy az milyen? Olyan, mint a tinilányoknak készülő vámpírfilm: kicsit unalmas és ötlettelen, de van benne egy tök romi szál, nem túl durvák és véresek a verekedések, és a főhős poszterét ki lehet tenni az ágy fölé. Taylor Lautner poszterét ki lehet tenni, bár amiatt teljesen fölösleges a moziba elmenni.


A végső százalék a VOX írói által adott százalékok átlaga.

106 perc, amerikai

Kapcsolódó cikkek:
Nem
A védenc
Peninsula: Holtak szigete

Kapcsolódó cikkek:

  1. 2011.01.27.- Rohanás
  2. 2011.04.14.- Hopp
  3. 2011.09.01.- Biutiful

 

Szólj hozzá!